Kdo smo
Gorniški oglasi
TS kažipot
e-Gora      Skala

Arhiv preteklih aktivnosti Turnega kluba po letih

2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998

2022 - Četrtkovi večeri in drugi dogodki TK Gora
29. december 2022 ob 20.00 Prednovoletna turnosmučarska zabava

Prednovoletna turnosmučarska zabava bo tudi letos pri Žibertu. S seboj prinesi darilo v vrednosti približno 10 € (za srečelov) in predvsem veliko pozitivne energije.

8. december 2022 ob 18.00
Tradicionalno srečanje ob obletnici ustanovitve Turnega kluba Gora

V četrtek 8.12.2022, bo naše tradicionalno srečanje ob obletnici ustanovitve Turnega kluba Gora. Po četrt stoletja se bomo zopet dobili v koči na Rašici. Pričetek praznovanja bo več ali manj točno ob šestih, z večerjo ob 19. uri. Za vse, ki jih je strah ponoči same hoditi se bodo okoli pete ure spontano organizirali skupinski pohodi z različnih izhodišč. V primeru snega je obvezna popolna turnosmučarska oprema, v vsakem primeru pa prinesite s seboj veliko dobre volje.
Z javnim prevozom se lahko pripeljemo do gasilskega doma v Gameljnah, od koder je do vrha Rašice približno eno uro hoje. Primeren odhod avtobusa št. 21 z obračališča nasproti izvoza za avtokamp (lokacija je prikazana na sliki) je ob 16:48. Do sem se lahko pripeljemo z avtobusom št. 6 ali 8. Šestka gre od Bavarskega dvora ob 16:20, osemka pa ob 16:14.

Prosimo vas, da do ponedeljka, 5.12.2022 potrdite po e-pošti svojo udeležbo na srečanju in ob tem tudi navedete svoje morebitne posebne prehranske in pijačne zahteve.

24. november 2022 ob 20.00
Mojca Krivec: Terensko delo na slovenski državni meji in ostalih lepih kotičkih Slovenije

Slovenska državna meja je dolga 1370 km, od tega 920 km poteka po kopnem, 402 km po rekah in 48 km po morju. Zaposleni na Geodetski upravi RS, na Oddelku za državno mejo skrbimo za izmero in vzdrževanje približno 6400 mejnikov na avstrijski, italijanski in madžarski meji. Hrvaška meja še ni določena, zato ne tem območju izvajamo pregled terena, da odkrijemo čim več obstoječih znamenj, ki nam bodo v pomoč pri določitvi meje, ko bo do tega prišlo. Pa poglejmo, kako poteka naše (predvsem terensko) delo.

17. november 2022 ob 20.00
Jani Bele: Libanon

Najprej nekaj o različnih vrstah smučanja na mrzlem severu potem pa v :"Kaj, v libanonske hribe mislite iti? Ali ste nori?", je bila običajna reakcija tistega, kateremu smo povedali za našo namero. Pa ni bilo tako grozno, prav nasprotno - imeli smo se zelo lepo.

20. oktober 2022 ob 20.00
Dare Alič: Križarjenje po kanalih Francije in Nizozemske

Letos se že šestič odpravimo na križarjenje po kanalih. Tokrat zopet za en teden v Francijo. Križarimo s posebno barko prirejeno za kanale in za katero ne potrebujemo nobenega posebnega vozniškega dovoljenja. Vsak dan opravimo nekaj ur vožnje po kanalu, potem pa na kolesa raziskovat prelepo okolico in zgodovinske znamenitosti.

13. oktober 2022 ob 20.00
Kaj smo delali poleti

Poletne dejavnosti se bodo počasi umaknile turnosmučarski sezoni, pred tem se bomo ponovno zbrali in pokazali poletne podvige.To je priložnost, da pokažeš in poveš kaj več o svojih kolesarskih, pohodnih, plezalnih, veslaških, jadralskih in drugih dogodivščinah.

9. junij 2022 ob 20.00
Lidija Honzak: Bhutan

Butan je himajska kraljevina , ki pelje povsem svojo pot razvoja, neodvisno od ameriške Coca Cole in še marsikaterih vplivov zahodnega sveta, ki se nam zdijo že povsem normalni. Namesto bruto družbenega proizvoda imajo bruto družbeno srečo, njihova oblačila ostajajo tradicionalna z največjim žepom kamor daš lahko knjigo ali pa otroka. Butan sem obiskala z ekipo snemalcev, ki v okviru projekta Green Light World Flight pripravljajo dokumentarni film.

25. maj 2022 ob 17.00
Turnosmučarski piknik

Tudi letos bo tradicionalni piknik in druženje turnih smučarjev pri Podutiku ...
Več informacij

21.april 2022
Damjan Slabe: Spomin na enotedensko smučarsko obhodnico po gorah in planinah okrog Bohinjskega jezera

Potem, ko smo dve noči prespali v planinski koči na Pl. na Kraju ter presmučali nekaj okoliških hribov, smo naše prečenje nadaljevali v smeri doline s pravljičnim številom jezer. Koča pri Dvojnem jezeru je odprta, lepo ogreta, postrežba odlična. Vendar se ne pustimo zapeljati vabljivosti udobja ter nadaljujemo s turo med vse bolj redkimi macesni proti Prehodavcem. Namesto, da bi se stiskali v prenatrpanem bivaku, se namestimo v Zasavski koči. Posedemo v topli izbi, si gasimo žejo, pojemo topel obrok ter se oskrbimo s čajem za naslednji dan, ko se bomo vzpeli proti Zelnarici ter z njenega vrha na smučeh odjadrali do koče na Pl. pri Jezeru. Tam se bomo utaborili za dva, če na ker tri. Ob mislih na sveže skuhane in z drobtinami posute orehove štruklje, se mi pocedijo sline. Kaj šele ob prizorih, ko smučamo po bregovih tam okoli.... Potem se končno zbudim iz turno smučarskih sanj! Zares se lotim načrtovanja naše enotedenske smučarske obhodnice po gorah in planinah okrog Bohinjskega jezera. Kakšna je bila realnost oz. kako se je spominjam iz časovne oddaljenosti nekaj tednov, bom predstavil v četrtek 21. aprila ob 20.00 uri.

14.april 2022
Vital Vek: Potepanje po Svalbardih in smučanje v Lyngenskih Alpah

Turno smučarska druščina zbrana okoli TSKO in AO , PD Kamnik jo vsako leto kam mahne. Lani nam je smučanje v gorovju Altaj ( med Rusijo in Kitajsko ) preprečil Covid, letos pa je še Aeroflot dokončno odpihnil že plačane karte. Tako smo se na hitro odločili ponovno za Norveško - Lyngenske Alpe. Bogdan je predlagal še predhodno ogled otokov na skrajnem severu - Svalbarde. Takoj smo bili za. Led, tjuljni, pasje vprege, beli medoti...gremo. Zapakirali smo dobrih 40 kg mesnih izdelkov, vsak po 1,5 l rumenkasto- rjave tekočine, opremo in smo šli....

31. marec 2022 ob 20.00
Aleš & ekipa: Smučanje na kosovski strani Šar planine

Tudi letos se je ekipa TK Gora, v Daretovi odlični organizaciji, podla v balkansko hribovje. Letos smo uživali v obilici snega, sonca in vetra. Presmučali smo le delček skoraj neskončnih možnosti. Vsem diši po še.

10. marec 2022 ob 20.00
Mojca in Aleš: Kolesarjenje po Krimskem polotoku, ko je še bil Ukrajinski

Malo nostalgije na kolesarjenje po ukrajinskem Krimu. Bil je mir, doživetij takih in drugačnih pa veliko. Danes pa vsaj malo moralne podpore Ukrajincem.